Guardó "Cristòfol Juandó" grup de recerca Teledetecció

El grup investigador de Teledetecció passiva del Departament de Teoria del Senyal i Comunicacions (Remote Sensing Lab) ha estat mereixedor, en la present edició, del Guardó Cristòfol Juandó ex aequo amb l'empresa Mier Comunicaciones i l' Institut de Ciències del Mar per les tasques de coinvestigació de l' instrument científic del satèl•lit d'observació de la Terra en el projecte SMOS i per suposar un exemple d'èxit de col•laboració Universitat - Empresa reconegut a nivell internacional en un àrea pionera.

L'Ajuntament de Barcelona convoca anualment els guardons anomenats Cristòfol Juandó i Josep Canudas per tal de donar rellevància a treballs d' investigació i a fets històrics de l'aeronàutica a Catalunya. Estan emmarcats dins la celebració de la Festa al Cel, esdeveniment principal en la difusió de la cultura aeronàutica, que cada any se celebra després de les Festes de la Mercè.

S'adjunta foto del guardo.

Credits de la foto. J .Giner

darrera modificació: abr-2013