Awards and distinctions

Enginyeria de Telecomunicació, Eléctrica i Electrònica als Rànquings Internacionals

Projecte FENIX: guanyador regional de la competició europea ESNC Barcelona Challenge, i segon lloc al concurs University Challenge, d’àmbit internacional.

Un sistema ideat pel l’estudiant de doctorat Jorge Querol, tutoritzat per Adriano Camps, del Grup de Recerca en Teledetecció (RSLAB) per controlar les interferències en sistemes de navegació satèl·lit com els GPS o el futur Galileu. Novembre 2015.

darrera modificació: jul-2016

En el rànquing d'universitats 2016 publicat per Quacquarelli Symonds (QS-Ranking), l'àmbit d’Enginyeria de Telecomunicació, Elèctrica i Electrònica de la UPC (Electrical & Electronic Engineering) surt al lloc 10é en el seu indicador d'impacte científic índex H.

darrera modificació: jul-2016

Pàgines