Awards and distinctions

Professor Francesc Torres escollit nou Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya

El Departament de TSC vol felicitar al professor Francesc Torres per haver estat elegit com a nou Rector de la Universitat Politècnica de Catalunya per als propers 4 anys i ser el primer professor del nostre Departament en assolir aquesta fita.

darrera modificació: nov-2017

Enginyeria de Telecomunicació, Eléctrica i Electrònica als Rànquings Internacionals

Projecte FENIX: guanyador regional de la competició europea ESNC Barcelona Challenge, i segon lloc al concurs University Challenge, d’àmbit internacional.

Un sistema ideat pel l’estudiant de doctorat Jorge Querol, tutoritzat per Adriano Camps, del Grup de Recerca en Teledetecció (RSLAB) per controlar les interferències en sistemes de navegació satèl·lit com els GPS o el futur Galileu. Novembre 2015.

darrera modificació: jul-2016

En el rànquing d'universitats 2016 publicat per Quacquarelli Symonds (QS-Ranking), l'àmbit d’Enginyeria de Telecomunicació, Elèctrica i Electrònica de la UPC (Electrical & Electronic Engineering) surt al lloc 10é en el seu indicador d'impacte científic índex H.

darrera modificació: jul-2016

Pàgines