Eleccions parcials al Consell de Departament de TSC

El Director del nostre Departament, Prof. Jordi J. Mallorquí Franquet, ha resolt el dia 19 de novembre del 2019 aprovar la CONVOCATÒRIA I EL CALENDARI ELECTORAL per a la renovació de vacants al CONSELL DE DEPARTAMENT DE TSC.. Aquesta resolució estableix que el dia 20 de novembre el Secretari n'ha de fer la seva publicació.

Convocatoria/calendari:

Només s'han de cobrir vacants corresponents als sectors: PDI-B2 (PDI en formació, Estudiants de Doctorat) i EGM (Estudiants de Grau i Màster)

Cens Provisional:
1) EGM (estudiants de Grau i Màster)
En aquest document els estudiants estan ordenats alfabèticament, amb el següent ordre entre escoles:
- ESEIAAT (fins pàg 3)
- ETSETB (de la pàg 4 a la 24)
- FIB (de la pàg 25 a la 26)
- EETAC (de la pàg 27 a la 38)
- ESAB (pàg 39)
2) PDI-B2