Carles Puente guardonat a la 20a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica

Carles Puente, investigador i professor del nostre Departament, ha estat guardonat a la 20a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, amb el Premi Salvà i Campillo a la personalitat destacada del 2014.

La 20a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica, que va tenir lloc el dia 26 de febrer a Barcelona, va guardonar amb el Premi Salvà i Campillo a la personalitat destacada del 2014 l'enginyer Carles Puente, investigador i professor de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB) i de l'Escola d'Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC) de la UPC i fundador de l'empresa Fractus.

El Premi Salvà i Campillo distingeix la personalitat pública o privada que ha contribuït de manera notable a la potenciació o divulgació de l'electrònica, les tecnologies de la informació i la comunicació o l'audiovisual en l'àmbit nacional o internacional durant l'any 2014.

Podeu trobar la notícia sencera en el següent enllaç: